Spar tid og eliminér fejl
Little Beacons lagerløsning er udviklet med særligt henblik på at optimere og effektivisere styringen af virksomhedens lager, hvilket eliminerer tidskrævende, manuelle rutiner.
Alle lagerrutiner håndteres ved hjælp af en Apple-enhed, så medarbejderen kan udføre de daglige opgaver hurtigt og enkelt med alle relevante data lige ved hånden – uden at være bundet til pc’en på lageret.
Virksomheden sparer tid på såvel lager som administration, og risikoen for fejlindtastninger er minimal. Løsningen øger serviceniveauet over for kunderne, der oplever større kvalitet i forbindelse med vareforespørgsler om leverancer og leveringstider.
Modulopbygget
Løsningen er modulopbygget, hvilket betyder, at virksomheden kun behøver at investere i de moduler, der er behov for. Løsningen kan nemt udvides, i takt med at virksomheden vokser, og nye behov opstår.
100 % realtidsopdateret lager
Løsningen giver et 100 % realtidsopdateret lager. Når eksempelvis en given vare plukkes, registreres den i systemet med det samme. Det betyder, at lageret altid stemmer, og løsningen eliminerer behovet for totale statusoptællinger.
Løsningen betyder blandt andet:
Øget arbejdsglæde hos medarbejderen
Løsningen gør hverdagen enkel for medarbejderen, da alle relevante data er lige ved hånden. Samtidig gøres arbejdet papirløst. Data meldes direkte ind i virksomhedens eksisterende ERP-system via den håndholdte enhed ude fra lagergulvet, og medarbejderen skal hverken foretage efterbehandling eller indtastningsarbejde.
Større kundetilfredshed
Da løsningen giver kontrol og overblik over lageret, kan medarbejderen give kunden mere præcise svar i forbindelse med vareforespørgsler, leveringstider med mere. Det giver en bedre service.
Hurtigere ekspedition og fuldt overblik
Medarbejderen bruger den håndholdte enhed til sikker og hurtig varemodtagelse, lageroptælling, flytning, plukning med mere. Det medfører en hurtigere ekspedition. Løsningen skaber fuld kontrol og overblik over lageret, på alle niveauer. Du får overblik over leveringstider, lagerbinding og hvilke varer du er tæt på at løbe tør for, eller har for mange af.
Fejlminimering
Medarbejderen scanner varerne direkte ind i systemet, så den menneskelige fejlfaktor stort set elimineres. Dette giver opdaterede lagerbeholdninger og tilfredse kunder. Herudover er løsningen udviklet med brugervenlighed for øje, så det næsten er umuligt at lave fejl.
Udviklet til iOS og Android enheder af Atea og Little Beacon
Understøtter iOS-enheder
Apple iPhone 5 og nyere, iPod touch 6. Generation, iPad samt Android enheder
Understøtter ERP-systemer
Microsoft Dynamics AX – alle versioner fra 3.0 og op, Microsoft NAV – 2009R2, 2015, 2016 og 2017 samt Uniconta
WiFi eller 4G
Lagersystemet fungerer problemfrit på både WiFi og 4G, så hvis din virksomhed ikke har trådløst netværk på lageret, løses dette nemt ved blot at køre systemet via datakort på 4G.
Løsningen leveres i samarbejde med Little Beacon