Spring til indhold
Hos Atea er vi specialister i at levere og implementere digitale og dynamiske AV-løsninger, der kan tilpasses både små-, mellem- og store virksomheder samt offentlige institutioner og myndigheder. Vi varetager lyd og billede, binder løsningselementerne sammen på tværs af organisationen samt sikrer driften efterfølgende. På den måde kan I få fuldt fokus på kerneopgaverne.

Lokaler

Hybride møderumsløsninger til alle platforme

Signage

Kommunikér hurtigt og præcist med digital skiltning

Undervisning

Uhindret læring med sublime brugeroplevelser i centrum

Specialløsninger

Vi løser streaming, lyd, projektion og opgaver udendørs

Er din virksomhed klar til fremtidens medarbejdere?

 

Vil have bedre collaboration oplevelser på hjemmekontoret

 

Er frustreret over deres in-office løsninger

 

Ønsker ændringer for at gøre arbejdsmiljøet mere sikkert, når de vender tilbage til kontoret

 

af virksomheder siger, at de kunne forbedre abejdsmiljøet med intelligent arbejdspladsteknologi.

Cisco video til Microsoft Teams Rooms

 

 

Du fortjener møder, gearet til den hybride arbejdsplads

Vi har ekspertisen inden for både Cisco-hardware og Microsoft Teams. Det inkluderer rådgivning, installation og support og kan også være som en Managed Service løsning, hvor vi sammen finder ud af, hvad der passer bedst til jeres behov og medarbejdere.

 

Klar visuel identitet

Med topmoderne LED-teknologi og signage kan du formidle klare budskaber og give et varigt billede af, hvad lige præcis du og dine medarbejdere står for via en stærk visuel identitet. Alt sammen langt hurtigere og mere effektivt end tidligere. Atea og Samsung har i fællesskab investeret i både uddannelse og certificeringer, så vores specialister kan give de bedste LED-oplevelser.

 

Atea er Samsung Platin Partner på alle områder og LED-certificeret i både almindelige LED-skærme og i topmodellen, The Wall.

 

 

Bedre digital kundeservice

 

 


De fleste virksomheder bruger store ressourcer på at differentiere sig selv gennem deres produkter og services. Men i dag skal kundeservice betragtes på lige fod med de produkter og services din virksomhed sælger. Og for at kunne yde best-in-class service overfor jeres kunder, er det vigtigt at I også har styr på kundeservicen på de digitale kanaler, som eksempelvis WhatsApp, Apple Messaging eller Facebook Messenger, da det er her jeres kunder er i dag. Læs mere om hvordan en kontaktcenterløsninger kan øge din differentiering ved at højne din kundeservice overfor dine kunder.

Atea gør det let at handle SKI-godkendt

Også når der skal indkøbes komplekse AV, Visual og Collaboration-løsninger. Med den største aftale-portefølje i Danmark, gør vi det muligt at sammensætte præcis din løsning på tværs af en bred vifte af produkter og ydelser – alle på SKI-godkendte aftaler. Som kunde hos Atea kan du altid modtage et kvalificeret løsningsforslag på din opgave - inkl. en oversigt over de aftaler der benyttes, så du kan skabe lige præcis din SKI-godkendte løsning.

 

 

Lad os høre, hvordan vi kan hjælpe dig