Om aftalen
På 50.10 Kopi og print kan man via direkte tildeling købe et bredt udvalg af relevante produkter indenfor kopi og print, blandt andet printere og multifunktionsprintere.
De fleste maskiner inkluderer serviceaftaler, og der er mulighed for at tilkøbe tilbehør og relevant software som follow-me-print og Universal Print Management Software.
Kontakt til Atea’s SKI kundeservice: Tlf. 70805150
Atea Bæredygtighed
De tre sidestillede leverandører er tildelt ud fra TCO-beregninger af deres tilbud. Både totalomkostninger og livstidsstrømforbrug for produkterne er taget med i evalueringerne.
Dermed er der tildelt på baggrund af de mest energieffektive maskiner, hvor man blandt andet ser på anskaffelsesprisen, pris på strømforbrug samt CO2-udledning i henhold til Miljøstyrelsens retningslinjer.
Læs mere om Atea Bæredygtighed her.
Brug af aftalen
Ved indkøb på aftalen tildeler du leveringskontrakten til den leverandør med den laveste samlede pris, baseret på objektive vurderinger af dit indkøbsbehov og hensyn til eksisterende IT-miljø, kompatibilitet og skifteomkostninger. Faktorer som maskintype, antal, optioner, klikantal, software og tilbehør skal alle tages i betragtning for at beregne de laveste totalomkostninger.
Sortiment
På aftalen findes der både større multifunktionsmaskiner og mindre printere, som kan dække kontorets behov for daglige printopgaver i A4 og A3.
Sortimentet af maskiner og tilbehør:
- Multifunktionsmaskiner
- Printere
- Bredt udvalg af tilbehør (kan variere alt efter maskine valg
Ydelser:
- Software, herunder specifikt ”follow-me-print” og Universal ”Print Management Software”
- Support
- Sikkerhed
- Installation
- Brugeruddannelse af personale og teknisk uddannelse
- Flytning/omplacering af maskiner
- Afhentning af brugte maskiner
- Selvbetjeningsportal
- Ekspresservice med maksimalt 4 timers tilkaldetid
- Automatisk tonerbestilling
- Tælleraflæsning
- Fejlmelding
- Administrationssoftware
- Tekniker
- Firmwareopdateringer
Læs mere om vores print- og kopiløsninger