Ny organisationsændring bringer din virksomhed i fokus
I disse måneder gør vi derfor klar til den største organisationsændring i mange år, hvor formålet er at sikre endnu større fokus på dine behov, så vi altid kan levere den konkrete viden, og de løsninger og produkter, du efterspørger til din virksomhed.
Tre nye, kunderettede divisioner
Dermed vil vi i endnu højere grad være en betroet rådgiver på din virksomheds digitale rejse – en rådgiver, der forstår de udfordringer og muligheder, som du og dine kolleger sidder med, og som sammen med jer udvikler de helt rette løsninger, der er optimale for din organisation - både i dag og i morgen.
For at lykkes med denne strategi ændrer vi den 1. januar 2018 vores organisation, så den bliver mere enkel og frem for alt mere kundevendt. Fremover kommer vi derfor til at have tre kunderettede divisioner:
- Public til vores offentlige kunder
- Entreprise til vores store private kunder
- Commercial til vores mindre og mellemstore kunder
En anden væsentlig ændring er, at vi samler vores konsulenter i én organisation, Consulting, for at udnytte viden og ressourcer på tværs samt skabe det stærkest muligt faglige miljø for konsulenterne.
Glæd dig til én indgang til hele Atea
Du og din virksomhed får i den nye struktur én fast indgang til vores omfattende portefølje af produkter og services. Din faste kontaktperson kender din virksomhed og den virkelighed, du og dine kolleger navigerer i. Din kontaktperson i Atea er naturligvis fortsat omgivet af Danmarks stærkeste specialister med de højeste certificeringer og den mest tilbundsgående viden på hver deres område.
Vi kommer til at informere nærmere om ændringerne og om de fordele, de giver dig og din organisation, når vi er lidt tættere på årsskiftet.
Vi glæder os til at bringe din virksomhed endnu mere i fokus.