Klik på et spørgsmål for at finde svar
AV & videokonference
Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til AV-udstyr eller videokonference.
Fejlmelding af produkter
Gå til fejlmelding for at fejlmelde et AV- eller Videokonferenceprodukt.
Har du brug for hjælp til at oprette en sag? Kontakt os på:
- Mail: cr@atea.dk
- Telefon: 7020 3050
Support
Vores supportmedarbejdere kan hjælpe med at besvare spørgsmål vedrørende AV- og Videokonferenceprodukter i eksisterende anlæg, hvor et onsite besøg - i første omgang - ikke vurderes nødvendig.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til et AV-produkt, sidder vores supportmedarbejdere klar til at hjælpe.
AV-udstyr
- Mail: screeningats@atea.dk
- Telefon: 7021 0135 - Tast herefter "4"
Videokonference
Har du brug for teknisk support på dit videokonference-udstyr, kan du kontakte os på:
- Mail: vksupport@atea.dk
- Telefon: 7023 6500
Hardware service
Telefon 70 20 30 50
Skriv til os her
Ved reparation på værksted sendes udstyret til
Værksted og indskrivning er lukket, dagen efter Kristi Himmelfartsdag.
Atea A/S
Roskildevej 325A
2630 Taastrup
Att.: Værkstedet
Åbningstider for indlevering:
Mandag - torsdag kl. 8.00 - 16.00
Fredag kl. 8.00 - 15.30
It-sikkerhed
Atea Security Support er en dedikeret supportafdeling med dansktalende spidskompetencer, der udelukkende fokuserer på sikkerhedsløsninger fra McAfee, Symantec, og Trend Micro. Hos os får du adgang til kvalificeret teknisk support via telefon eller e-mail.
Kontaktinformation
Telefon
+45 70 25 61 56
Adresse
Atea
Att: Atea Security Support Center
Tangen 4
8200 Aarhus N
Åbningstider
Mandag - torsdag: 8.30 - 16.30
Fredag: 08.30 - 15.30
Licenser
Har du problemer med licenser, eller ønsker du at forny eller tilkøbe flere licenser, så skriv til os på license@atea.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Netværksløsninger
Har du en serviceaftale med os, kan du få hjælp ved at kontakte os på mail eller telefon.
- Mail: cb@atea.dk
Åbningstider: mandag - torsdag 8.30 til 16.30 og fredag 8.30 til 16.00 - Telefon: 70 265 365
Henvendelser besvares døgnet rundt, året rundt
Atea Service Contract Portal
Her kan I finde detaljeret information om de netværks enheder, som er dækket af en serviceaftale hos os.
Service Contract Portal gør det nemt for dig at danne et overblik.
Du har bl.a. adgang til:
- Diagram der visualisere hhv. service udløb og service dækning
- Egne grupperinger og Tilknytning af enheder til disse
- Cost center opsætning
- Søgemuligheder
- Export til xls for videre bearbejdning
Gå til Atea service contract portal
Alle forhenværende Axcess-kunder kan få adgang til serviceportalen. Her kan du se:
- Oversigt over serviceaftaler og enheder
- Oversigt over fakturerede timer og klippekort
- Visning af tilbud, ordrer samt fakturaer
- Online accept af tilbud
- Eksport af oplysninger til Excel
- PDF download af tilbud, ordrebekræftelser samt faktura
Servicedesk
Alle kunder med en serviceaftale kan få adgang til Servicedesk. Her kan du følge dine åbne incidents og se historik på afsluttede sager. Du kan læse kommentarer og statusbeskeder, finde mailhistorik, tilføje egne kommentar på sager, samt oprette nye sager, som dermed kommer direkte ind i vores sagskø.
Outsourcing & Cloud Backup
Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp og vejledning til vores løsninger inden for outsourcing og cloud backup.
Outsourcing
Hvis du har adgang til vores kundeportal, kan du logge ind her:
Du kan også kontakte os på servicedesk@atea.dk
Cloud backup
Vi yder teknisk support på alle cloud services i normal åbningstid. Teknisk support omfatter bl.a. hjælp til fejlsøgning og hjælp til brugen af softwareprodukterne.
Log ind her, hvis du har adgang til vores kundeportal:
Eller kontakt os på
- TSM Cloud Backup: tsm.support@atea.dk
- CommVault Cloud Backup: commvault.support@atea.dk
- Veeam Office 365 Backup: Veeam.support@atea.dk
- Telefon: 7025 2370
Oplys på telefon, hvis der er tale om en hastesag.
Atea vCloud support
Kontakt os på mail og få hurtigt svar på dine spørgsmål i forbindelse med vCloud:
Vagttelefon
Vores døgnbemandede vagttelefon kan benyttes uden for normal åbningstid til at løse akutte problemer og hastesager. Vagttelefonen besvares kun uden for Ateas åbningstider. Bemærk at almindelig telefonsupport ikke er dækket af vagttelefonen, og vil i givet fald være en fakturerbar ydelse.
- Vagttelefon 7025 2370
Konsulenthjælp
Husk vi kan altid kontaktes på 7025 2550 for at bestille en konsulent. Konsulenthjælp faktureres efter den til enhver tid gældende prisliste for konsulentydelser.
Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til vores printløsninger.
Kontraktkunder uden automatisk bestilling har adgang til vores Click print portal
Hvis du har brug for support, er du velkommen til at kontakte os på mail: print@atea.dk