Spring til indhold
For dig som har brug for support på vores ydelser inden for hardware, it-sikkerhed, AV, licenser, netværksløsninger, outsourcing, cloud og datacenter, print mm.

AV & videokonference

Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til AV-udstyr eller videokonference.

 

Fejlmelding af produkter

Gå til fejlmelding for at fejlmelde et AV- eller Videokonferenceprodukt.

Har du brug for hjælp til at oprette en sag? Kontakt os på:

 

Support

Vores supportmedarbejdere kan hjælpe med at besvare spørgsmål vedrørende AV- og Videokonferenceprodukter i eksisterende anlæg, hvor et onsite besøg - i første omgang - ikke vurderes nødvendig.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til et AV-produkt, sidder vores supportmedarbejdere klar til at hjælpe.

 

AV-udstyr

 

Videokonference

Har du brug for teknisk support på dit videokonference-udstyr, kan du kontakte os på:

 

Hardware service

Telefon 70 20 30 50

Skriv til os her

 

Ved reparation på værksted sendes udstyret til

Værksted og indskrivning er lukket, dagen efter Kristi Himmelfartsdag.

Atea A/S
Roskildevej 325A
2630 Taastrup
Att.: Værkstedet

Åbningstider for indlevering:

Mandag - torsdag kl. 8.00 - 16.00
Fredag kl. 8.00 - 15.30

 

 

It-sikkerhed

Support ydes udelukkende til kunder, der har købt licens- eller supportaftale hos Atea. Aftalenummer skal oplyses ved al kontakt.

 

Atea Security Support er en dedikeret supportafdeling med dansktalende spidskompetencer, der udelukkende fokuserer på sikkerhedsløsninger fra McAfee, Symantec, og Trend Micro. Hos os får du adgang til kvalificeret teknisk support via telefon eller e-mail.

 

Kontaktinformation

Telefon

+45 70 25 61 56

 

Email

support@sikkerhed.biz

 

Adresse

Atea

Att: Atea Security Support Center

Tangen 4

8200 Aarhus N

 

Åbningstider

Mandag - torsdag: 8.30 - 16.30

Fredag: 08.30 - 15.30

 

Licenser

Har du problemer med licenser, eller ønsker du at forny eller tilkøbe flere licenser, så skriv til os på license@atea.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

 

Netværksløsninger

Har du en serviceaftale med os, kan du få hjælp ved at kontakte os på mail eller telefon.

  • Mail: cb@atea.dk
    Åbningstider: mandag - torsdag 8.30 til 16.30 og fredag 8.30 til 16.00
  • Telefon: 70 265 365
    Henvendelser besvares døgnet rundt, året rundt

 

Atea Service Contract Portal

Her kan I finde detaljeret information om de netværks enheder, som er dækket af en serviceaftale hos os. 

Service Contract Portal gør det nemt for dig at danne et overblik.

Du har bl.a. adgang til:

  • Diagram der visualisere hhv. service udløb og service dækning
  • Egne grupperinger og Tilknytning af  enheder til disse
  • Cost center opsætning
  • Søgemuligheder
  • Export til xls for videre bearbejdning

 

Gå til Atea service contract portal

 

Alle forhenværende Axcess-kunder kan få adgang til serviceportalen. Her kan du se:

  • Oversigt over serviceaftaler og enheder
  • Oversigt over fakturerede timer og klippekort
  • Visning af tilbud, ordrer samt fakturaer
  • Online accept af tilbud
  • Eksport af oplysninger til Excel
  • PDF download af tilbud, ordrebekræftelser samt faktura 

Servicedesk

 

Gå til My Atea

Alle kunder med en serviceaftale kan få adgang til Servicedesk. Her kan du følge dine åbne incidents og se historik på afsluttede sager. Du kan læse kommentarer og statusbeskeder, finde mailhistorik, tilføje egne kommentar på sager, samt oprette nye sager, som dermed kommer direkte ind i vores sagskø.

 

Outsourcing & Cloud Backup

Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp og vejledning til vores løsninger inden for outsourcing og cloud backup.

Outsourcing

Hvis du har adgang til vores kundeportal, kan du logge ind her:

Du kan også kontakte os på servicedesk@atea.dk

Cloud backup

Vi yder teknisk support på alle cloud services i normal åbningstid. Teknisk support omfatter bl.a. hjælp til fejlsøgning og hjælp til brugen af softwareprodukterne.

Log ind her, hvis du har adgang til vores kundeportal:

Eller kontakt os på

Oplys på telefon, hvis der er tale om en hastesag. 

Atea vCloud support

Kontakt os på mail og få hurtigt svar på dine spørgsmål i forbindelse med vCloud:

vcloud.support@atea.dk

Vagttelefon

Vores døgnbemandede vagttelefon kan benyttes uden for normal åbningstid til at løse akutte problemer og hastesager. Vagttelefonen besvares kun uden for Ateas åbningstider. Bemærk at almindelig telefonsupport ikke er dækket af vagttelefonen, og vil i givet fald være en fakturerbar ydelse.

  • Vagttelefon 7025 2370

Konsulenthjælp

Husk vi kan altid kontaktes på 7025 2550 for at bestille en konsulent. Konsulenthjælp faktureres efter den til enhver tid gældende prisliste for konsulentydelser.

 

Print

Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til vores printløsninger.

Kontraktkunder uden automatisk bestilling har adgang til vores Click print portal

Gå til Click print portal

 

Hvis du har brug for support, er du velkommen til at kontakte os på mail: print@atea.dk