Laddar meny

Klinisk administrativ it-medarbejder søges til Atea

Aalborg

Er god service naturligt for dig, og har du en bred teknisk viden, så er du måske den nye profil vi søger til stillingen som klinisk administrativ it-medarbejder. Atea er Nordens største infrastruktur leverandør som levere dygtige konsulenter til mange store kunder. I den forbindelse har vi brug for en serviceminded, agil, it-kyndig klinisk administrativ it-medarbejder til at løse it relaterede opgaver i vores Servicedesk. Du vil blive tilknyttet vores afdeling i Aalborg.

 

Få succes som klinisk administrativ it-medarbejder hos Nordens største leverandør af it-infrastruktur
Som klinisk administrativ it-medarbejder skal du kunne håndtere administrative it supportopgaver, telefonsupport, være det serviceorgan som hjælper de kliniske end-user hos vores kunder, samt kunne arbejde med service management systemer. Du har erfaring med udarbejdelse af dokumentation, du har fuldt overblik over situationen og som det vigtigste tager du ejerskab.

 

Når du arbejder som klinisk administrativ it-medarbejder i Atea går du forrest med et smil og en positiv tilgang til alle typer af opgaver. Du har et drive og et gå-på-mod som styrker dig i uvante omgivelser og ofte udfordrende situationer hvor du alligevel formår at holde hovedet koldt.

 

Dine primære opgaver

  • God service, og højt humør
  • Hjælpe slutbrugeren med at oprette support tickets
  • Information og kommunikation til slutbrugeren
  • Afhjælpe tekniske it problemer
  • Udarbejde vejledninger og dokumentationer
  • Deltage i Service desk vagtordningen
  • Telefonsupport

 

Dette er bare nogle af de opgaver du som supporter bør forvente dagligdage vil byde.

  

Om dig

Du er struktureret, har overblik, kan holde fokus og følge opgaverne til dørs. En proaktiv tilgang til opgaverne er naturligt for dig, og du påtager dig ejerskab når tingene kræver lidt ekstra. Kommunikation føles naturligt for dig og du trives i rollen som administrativ it supporter. Har du tidligere været ansat i rollen som Servicedesk agent eller it-supporter, og har du en uddannelse som tekniker eller supporter, evt. med kendskab til Microsoft software suiten, Office 365, Lync, og offentlige kliniske it systemer, er dette et plus men ikke afgørende. Du skal kunne tale og skrive engelsk.

  

Vil du bygge Danmark med it?

For at kunne skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, skal Atea være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kollegaer – vi kalder det The Place To Be. Det bliver vi ikke, fordi vi er Nordens største it-leverandør, men fordi vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og masser af albuerum. Derfor skal du have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét.

 

Vi håber, du vil være med?

 

Ansættelsestidspunkt

Snarest muligt.

 

Ansættelsessted

Aalborg.

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Igor Nikolic på igor.nikolic@atea.dk

eller mobil 3078 1526.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 31. januar 2017. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale. 

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Sammen gør vi Danmark til digital verdensmester
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Som Nordens største leverandør af it-infrastruktur gør vi det nemt for vores kunder. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores 1600 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs. 

 

 

Søg job
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer