Bliv best-in-class til kundeservice og håndtering
For at kunne yde best-in-class service over for kunderne, kræver det den helt rigtige Calling og Contact Center-løsning. En tilpasset løsning, skræddersyet din virksomheds forretningsområde og eksisterende systemer, gør din forretning i stand til at levere kundeservice, der skiller sig mærkbart ud i forhold til dine konkurrenter.
I Atea har vi mange års erfaring med implementering af Calling og Contact Center-løsninger. Om det skal være et simpelt telefoni-setup eller en løsning med håndtering af flere kommunikationskanaler (chat, SMS, E-mail, WhatsApp m.fl.) er op til dig.
Ateas dygtige specialister og konsulenter hjælper med at sammensætte den helt rigtig løsning og bygger bro til jeres eksisterende systemer og infrastruktur. Vi integrerer dine outbound-kampagner i løsningen, så du kan optimerer din salgsproces. Vi kan desuden sørge for, at hele dit setup er koblet til eksempelvis Microsoft Teams, Salesforce, ZenDesk, ServiceNow eller Microsoft CRM.
Bedre digital kundeservice
De fleste virksomheder bruger store ressourcer på at differentiere sig selv gennem deres produkter og services. Men i dag skal kundeservice betragtes på lige fod med de produkter og services din virksomhed sælger.
Og for at kunne yde best-in-class service overfor jeres kunder, er det vigtigt at I også har styr på kundeservicen på de digitale kanaler, som eksempelvis WhatsApp, Apple Messaging eller Facebook Messenger, da det er her jeres kunder er i dag.
Se i videoen, hvordan Webex Contact Center kan hjælpe din virksomhed.
Sådan gør vi din forretning i stand til at levere best-in-class kundeservice og håndtering
Vi rykker dig i skyen
Løsningerne bygger på en markedsledende og fleksibel cloudbaseret platform. Det betyder, at du slipper for dyre og tidskrævende on prem-løsninger. Samtidig kan vi automatisere, omfavne og integrere din komplekse it-arkitektur med alle jeres behov og ønsker.
Vi integrerer
Vi forbinder vores løsninger og samarbejder med din foretrukne teleoperatør samt integrerer til jeres CRM- eller kundehåndteringssystem – gerne med relevante AI-komponenter. Integration til markedets førende platform for håndtering af interaktioner - fx via chat, e-mail eller SMS.
Vi hjælper dig i gang
Efter implementering får I tilknyttet et ‘succes team’, der hjælper brugerne med at komme i gang, og som løbende holder forretningen opdateret om nye funktioner og muligheder, til gavn for jeres kunder og medarbejdere.
Fokusér på din forretning og dine kunder!
Med en Calling og Contact Center-løsning fra Atea skaber vi de bedste forudsætninger, for at du kan hjælpe dine kunder. Med Atea i ryggen som udviklings- og driftspartner tilsikrer vi, at din forretning altid har det absolut bedste setup, der matcher dine behov og ønsker.
Med en løsning leveret af Atea slipper du for alt besværet. Vi tager ejerskab for den samlede løsning og giver dig ’peace of mind’, så du kan fokusere på din forretning og dine kunder. Vores certificerede, tekniske konsulenter giver dig ro i maven og en implementering i topklasse.
Derudover understøtter vi på en lang række områder din rejse mod succesrige calling og contact center-løsninger, herunder:
Drift og support
- Adgang til Ateas drift- og support-organisation på nordisk plan
Customer Experience Team
- Adgang til Ateas Customer Experience Team, der sikrer maksimal værdiskabelse for brugere og kunder
Opgradering og tilkøb
- Opgradering og tilkøbsmuligheder: Fx telefoner, headsets, busy lights og skærme til wallboards
Fleksibel = bæredygtig
Vores calling og contact center-løsninger er skabt til fleksibilitet. Det betyder, at dine medarbejdere kan arbejde uafhængigt af tid og sted. Vores erfaringer viser, at den fleksibilitet giver mindre transporttid og mindre CO2-udledning per. medarbejder, når arbejdet også kan udføres derhjemme eller på farten.
Hvor legacy contact centers traditionelt har været forbundet med en fast lokation, så er vores løsning alt andet end stationær. Cloud calling og contact centers er bygget på mikro-services og efter multi-tenant modeller. Det betyder, at du med vores løsning opnår besparelse på produktionen på fysiske servere - som historisk har leveret PBX-systemer. Derudover opnår du desuden grønne besparelser ved vores cloudbaserede platform, fordi du ikke længere skal drifte dit eget strømslugende servermiljø.
Optimér din kundeservice på tværs af digitale kanaler
For at kunne yde best-in-class service overfor jeres kunder, er det vigtigt, at have styr på kundeservicen på digitale kanaler, som eksempelvis WhatsApp, Apple Messaging og Facebook Messenger. Som kunder forventer vi at alt skal være tilgængeligt for os, vi vil have hurtig kommunikation i realtid, muligheder så vi kan hjælpe os selv og overordnet en nem og beskedorienteret oplevelse - på tværs af alle kanaler.
I denne video vil vi komme med flere relevante kundecases og vise jer, hvordan det kan gøres.
Beredskabsaftale – få digital førstehjælp til dit mødelokale
Med en beredskabsaftale fra Atea kan I med ro i maven byde medarbejderne velkommen tilbage fra hjemmearbejdspladsen.
Beredskabsaftalen indeholder:
- Landsdækkende service - vi kan nå alle lokationer på 4 timer (minus Bornholm)
- Servicedesk mandag til fredag, ml. kl. 8.00 og 16.00, ekskl. helligdage
- Adgang til topkvalificerede specialister, der effektivt løser dine udfordringer
Læs mere om alle vores løsninger
Vi har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring, til funktion og vedligehold.
Vil du gerne læse mere om alle vores løsninger i Visuals & Collaboration, og finde ud af hvad vi kan hjælpe præcis jer med, så kan du downloade vores whitepaper herunder.
I samarbejde med
Lad os høre hvordan vi kan hjælpe dig