'The Hangar' - en helhedsoplevelse med imponerende event- og konferencefaciliteter i Kbh’s lufthavn.
Træd ind i kongressalen 'The Hangar' hos Clarion Hotel & Congress Copenhagen Airport og få en helhedsoplevelse med de imponerende event- og konferencefaciliteter. Den 700" store LED-skærm i salen har enestående visuelle effekter, der skaber den perfekte ramme til at formidle budskaber og imponere. Løsningen er bygget på en åben netværksbaseret platform, så lyd og skærme i f.eks. hotelreceptionen kan synkroniseres med det, der sker på den store skærm i ’The Hangar’. Det skaber en sammenhængende rejse fra det øjeblik Clarions gæster træder ind ad døren, til de forlader hotellet igen.
Lad os høre hvordan vi kan hjælpe dig
Velfungerende konferencelokaler tager altid udgangspunkt i brugerne.
Teknikken skal være nem at betjene, og løsningen skal forstærke budskaber såvel som de gode oplevelser for publikum og tilhørere.
Hvad enten det handler om afholdelse af generalforsamlinger, forelæsninger, stormøder, seminar eller lignende, så skal udstyret være afstemt til lokalet i form af lys, lyd, billede, akustik og betragtningsvinkler etc. Alt dette for at sikre den mest optimale opsætning af konferencelokalet.
Derfor skal du vælge Atea som din leverandør
Hos Atea har alle vores rådgivere mange års erfaring inden for AV-branchen. Vi har været med til at lave nogle af Danmarks bedste konferencesale.
Blandt andet har vi lavet Clarion Hotel & Congress Copenhagen Airport, som indeholder Danmarks største indendørs skærm på mere end 700” eller 17 x 5.5 meter.
- Erfarne rådgivere inden for AV-branchen
- Montør-kompetencer i hele Danmark
- En af Danmarks bedste AV-beredskabsaftaler
Konferencelokaler der passer til dit behov
Godt billede, god akustik og kvalitetslyd fra både højttalere og mikrofoner er basis i vores konferencelokaler. Derudover tilpasser vi løsningen, så den præcist passer til dine behov.
Om det er små lokaler, som skal kunne ”lægges sammen” med alt inden for kamera og streaming, eller store konferencesale, hvor der skal afholdes events, så har vi kompetencerne og erfaringen.
Et konferencelokale fra Atea giver dig fem unikke fordele:
- Simpel betjening af hele lokalet.
- Driftsstabilt system med mulighed for beredskabsaftale.
- Tilsikre at alle deltager høre og ser oplægsholder uanset placering i salen.
- Intelligens i systemet så alt bliver nedlukket efter brug og minimerer strømforbruget.
- Afholdelse af konferencemøder på egen lokation i stedet for at leje lokaler ude i byen.
Beredskabsaftale – få digital førstehjælp til dit mødelokale
Med en beredskabsaftale fra Atea kan I med ro i maven byde medarbejderne velkommen tilbage fra hjemmearbejdspladsen.
Beredskabsaftalen indeholder:
- Landsdækkende service - vi kan nå alle lokationer på 4 timer (minus Bornholm)
- Servicedesk mandag til fredag, ml. kl. 8.00 og 16.00, ekskl. helligdage
- Adgang til topkvalificerede specialister, der effektivt løser dine udfordringer
Læs mere om alle vores løsninger
Vi har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring, til funktion og vedligehold.
Vil du gerne læse mere om alle vores løsninger i Visuals & Collaboration, og finde ud af hvad vi kan hjælpe præcis jer med, så kan du downloade vores whitepaper herunder.