Derfor skal I vælge en Aula-løsning
Flere og flere undervisningsinstitutioner indtænker hybride møderums- og kommunikationsløsninger i de fysiske lokaler – herunder aulaen.
Pandemien har sat et vedvarende krav om, at storrumsmøder afholdes både online og fysisk med størst mulig fleksibilitet. Derfor kan I med fordel klargøre jeres aula, så I kan afholde møder, hvor deltagerne både er i lokalet, tilstede i tilstødende lokaler eller derhjemme
Sammen skaber vi brugervenlige og professionelle aula-løsninger
En komplet, hybrid aula-løsning består af rigtig mange komponenter fra førende producenter som fx Cisco, Poly, Crestron, Microsoft. Derfor har Atea samlet Danmarks bedste specialister inden for lyd og billede. Vi skræddersyr aula-løsninger, der sikrer, at alle tilhørere tydeligt både kan se, opleve, høre og forstå budskaberne.
Skærm-teknologi
Vælg fx imellem stor projektor/lærredsløsning, en videovæg bygget på standard LCD-skærme eller det nyeste inden for LED-løsninger.
Billedstørrelse
Vi hjælper med at sikre den rigtige størrelse på billedet og den bedste teknologi til formålet, i tæt dialog med dig omkring budget og forventninger.
Streaming
Streaming skal være let at tilgå i lokalet og skal kunne startes med et enkelt klik på skærmen, så du hurtigt kan få dine budskaber ud.
Lyd
Lydgengivelsen - fysisk og online - skal sikre, at al tale fremstår tydeligt. Det skal desuden være uden betydning om tilhørerne står tæt ved scenen eller langt fra.
Klik, start, kommunikér …
Vi giver dig mulighed for at gennemføre stormøder, professionelt og i en høj kvalitet uden at være speciel teknisk kyndig. I tæt samarbejde udarbejder vi et let og intuitivt touch panel, så du med så få tryk som muligt kan benytte lokalet fuldt ud.
Dermed kan du koncentrere dig om indhold og budskaber til både elever, lærere, forældre og andre brugere af lokalet i stedet for at kæmpe med teknikken.
- Opstart af videomøder sker lige så let som onsite-møder i aulaen.
- Del let dit indhold og tjek at alle kan se din præsentation.
- Optag møder og afspil efterfølgende over for evt. fraværende.
Beredskabsaftale – få digital førstehjælp til dit mødelokale
Med en beredskabsaftale fra Atea kan I med ro i maven byde medarbejderne velkommen tilbage fra hjemmearbejdspladsen.
Beredskabsaftalen indeholder:
- Landsdækkende service - vi kan nå alle lokationer på 4 timer (minus Bornholm)
- Servicedesk mandag til fredag, ml. kl. 8.00 og 16.00, ekskl. helligdage
- Adgang til topkvalificerede specialister, der effektivt løser dine udfordringer
Læs mere om alle vores løsninger
Vi har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring, til funktion og vedligehold.
Vil du gerne læse mere om alle vores løsninger i Visuals & Collaboration, og finde ud af hvad vi kan hjælpe præcis jer med, så kan du downloade vores whitepaper herunder.
Lad os høre hvordan vi kan hjælpe dig