Spring til indhold
Når du køber it-produkter hos os, får du adgang til Nordens største produktudbud, højeste tilgængelighed samt mulighed for at vælge en række tillægsydelser. Desuden kan du sikre en grøn genanvendelsesproces på dit udtjente it-udstyr.

Kom af med dit udtjente it-udstyr - sikkert og miljøkorrekt

 

GoITLoop

GoItLoop

Send trygt dine udtjente it-produkter til genanvendelse, så bidrager du til et bedre miljø og får samtidig et ekstra tilskud til it-budgettet - uanset hvor enhederne er købt.

Vi håndterer hele processen fra afhentning til videresalg eller bortskaffelse af udtjent it-udstyr på sikker og miljøkorrekt vis.

 

It-logistikydelser

 

Vi har en bred vifte af logistiske tjenester og tilbyder dig en tids- og omkostningseffektiv logistikproces af høj kvalitet.

 

Værdiskabende logistiktjenester i hele it-produktets livscyklus

Med mere end 20 års erfaring inden for logistik af it-produkter, er vores systemer, procedurer og metoder velunderbyggede og i stand til at klare nutidens strenge krav.

Vores ambition er at, i dag og i fremtiden, kunne tilbyde kunderne de absolut bedste, mest miljøvenlige og omkostningseffektive logistikydelser til håndtering af it-produkter.

 

mand computer arbejde dame

 

 

De fleste af vores services er standard ydelser og kan bestilles af enhver kunde på Ateas eShop i de enkelte lande kombineret med vores produkter. Disse tjenester er de mest omkostningseffektive og giver bedre kvalitet pga. standardisering.

Vi bygger desuden skræddersyede ydelser til mange af vores kunder, der passer til deres særlige krav med hensyn til behov, ydeevne og serviceniveau. Vores logistiske aktiviteter og tjenester omfatter integreret forvaltning af alle de aktiviteter, der kræves for at flytte produkter gennem forsyningskæden. På vores logistikcenter håndterer vi store mængder af it-produkter på årsbasis, og håndterer såvel nye som gamle produkter.

 

Et udpluk af vores logistikydelser

  • Normal transport, dag – dag levering, afhængig af geografisk placering af lokation
  • Ugeleverancer, specifik ugedag for levering
  • Af-emballeret leverancer, greenbox, produkterne udpakkes og leveres i papcontainer, emballage bortskaffes miljørigtigt lokalt
  • Tidsbestemte leverancer, levering på aftalt tidspunkt på dagen, eller ud fra aftalt leveringsplan
  • Indbæring, levering på specifikt kontor/etage
  • Warehousing tjenester og aktiviteter er fuldt tilpasset til håndtering af it-produkter
  • Afhentning

Køb it til offentlige og private virksomheder online

 

Atea eShop er åben 24 timer i døgnet tilbyder nem og hurtig adgang til online bestilling af alt i it. eShoppen kan bruges af og tilpasses til både private og offentlige kunder - det er helt op til jer, hvordan jeres eShop skal formes.

 

Brugervenligt og intuitivt

eShop tilbyder avancerede men brugervenlige funktioner, som forenkler og letter forretningsgangen i forbindelse med indkøb af it-udstyr:

  • Fuldt overblik over produkttilgængelighed hos vores leverandører muliggør i langt de fleste tilfælde dag til dag leverancer på gængse it produkter.
  • Lagertal og priser opdateres minimum en gang i timen.
  • Avancerede søgeværktøjer letter produktsøgning og giver dig mulighed for at søge efter fx tidligere købt udstyr eller kun varer med lagerbeholdning.

 

  • Direkte adgang til produktbeskrivelser, billeder og tilbehørsoversigt
  • Sammenligning af produkter på tværs af producenter
  • It-tilbehørsguide og Printer Supplies guide gør det nemt at finde det rigtige tilbehør
  • Mulighed for oprettelse af kundespecifikt varekatalog (standardvarer)
  • Oprettelse af standardordrer og ordrekladder gør det nemt at bestille
  • Mulighed for opsætning af ordregodkendelsesflow og tildeling af brugerrettigheder efter behov
  • Online kontoudtog og fakturainformation
  • Mulighed for søgning på udstyrets serienummer og dermed adgang til faktura i PDF-format til fx garantihåndtering
  • Ordrehistorik og online ordrestatus med leveringstider
  • Mulighed for attraktive leasing/lejeaftaler