Spring til indhold

Oplev og prøv de bedste løsninger til den hybride arbejdsplads

Digitale kommunikations- og samarbejdsløsninger gør det nemt for os at arbejde hybridt og samarbejde effektivt, selvom vi ikke er fysisk sammen med vores kollegaer. Men det stiller også krav til, at vi har de rigtige værktøjer til at kommunikere med vores kollegaer, partnere og kunder, selvom de er tilstede både fysisk og virtuelt.

Hos Atea har vi samlet et bredt udvalg af løsninger, der understøtter produktivitet, samarbejde og høj it-sikkerhed. Løsningerne er relevante for både storrumsområder, hvor vi holder store præsentationer, townhalls og events, og for vores mødelokaler, hvor vi har daglige møder, der oftest indebærer at mindst én deltager er tilkoblet mødet virtuel.

Vi inviterer dig til at komme og se og prøve de forskellige løsninger, så du kan få en bedre forståelse af, hvordan de kan bidrage til at skabe en attraktiv hybride arbejdsplads. Du vil også få mulighed for at stille spørgsmål og få svar fra vores eksperter.

Læs mere om Atea og hybrid kommunikation her.

Arrangementstid
19. jan. 2023, 08:30 - 11:30
Sted
Ballerup
Adresse
Atea Ballerup, Lautrupvang 6, 2750 Ballerup

Derfor er det vigtigt at tage stilling til

I storrumsområder som reception, auditorier og halls kan man kommunikere knivskarpe budskaber i storformat.

Der er brug for flere, men mindre, intelligente mødelokaler, der kan håndtere virtuelle deltagere nemt og tilgængeligt.

På hjemmearbejdspladsen kan du med det rette udstyr arbejde effektivt uden tekniske barrierer.

Det får du ud af at deltage

Deltagelse i dette event vil give mulighed for at se og prøve digitale kommunikations- og samarbejdsløsninger, der kan bidrage til en attraktiv hybrid arbejdsplads.

Der vil også være mulighed for at stille spørgsmål og få svar fra vores eksperter inden for både møderum, storrum & hjemmearbejdspladsen.

Dette event er til dig, der...

ønsker at arbejde mere hybridt & at styrke den digitale kommunikations- og samarbejdsløsninger for at øge produktiviteten og samarbejdet. Det er også til dig der ønsker at lære mere om de nyeste digitale værktøjer og løsninger, som kan understøtte hybridt arbejde. Mere specifikt kunne det især være relevant for:

  • Ledere eller beslutningstagere inden for it-afdelingen, der ønsker at finde de bedste løsninger til at understøtte hybridt arbejde.
  • Indkøbere eller indkøbsafdelinger, der er på udkig efter nye digitale kommunikations- og samarbejdsløsninger.
  • Medarbejdere inden for HR-afdelingen, der søger efter løsninger til at styrke hybridt arbejde og samarbejde blandt medarbejderne.
  • Teknisk support eller it-support, der er interesserede i at lære mere om de nyeste digitale værktøjer og løsninger, der kan hjælpe medarbejderne med at arbejde mere effektivt på en hybrid arbejdsplads.

Agenda

Kl. 08.30 – 09.00​ - Ankomst m. kaffe & croissant​

Vi byder velkommen med en croissant og en kop kaffe i lobbyen, hvorefter vi vil gå ind i mødelokalet.

 

Kl. 09.00 – 09.05 - Velkomst v/ Thomas Gaarden, Sales Manager i Atea
Thomas vil byde velkommen og give et kort indblik i dagen og de emner, der vil blive diskuteret.

 

Kl. 09.05 - 09.15 - Den hybride virkelighed v/ Martin Drachmann, Business Manager i Atea

Martin vil tale om den hybride virkelighed på arbejdspladsen, hvad det betyder, og hvordan vi kan navigere i den. Han vil besvare spørgsmål som:

  • Er der stadig et mødelokale i fremtiden?
  • Hvorfor skal vi overveje at vende tilbage til kontoret?
  • Hvordan kan vi få det bedste ud af både fysiske og digitale arbejdspladser?

Dette oplæg vil give deltagerne en forståelse for den hybride virkelighed og muligheden for at stille spørgsmål.

Kl. 09.15 – 10.10 - Storrum

Kommunikation med dine medarbejdere er afgørende for virksomhedens succes. Derfor er det vigtigt at have flere kanaler til rådighed, så du kan nå dem, uanset hvor de befinder sig.

På vores event får du mulighed for at opleve, hvordan Atea anvender signage til at formidle klare budskaber og give et varigt billede af virksomheden. Du kan også se Samsungs unikke The Wall storskærm ved eventet.

Kom og besøg os, og lad dig inspirere af vores eksempler på effektiv kommunikation med dine medarbejdere. Vi glæder os til at se dig og dine kollegaer til eventet og give jer muligheden for at afprøve vores produkter og se de mange muligheder, der ligger i at kommunikere i en hybrid virkelighed.

Kl. 10.10 – 10.40 - Mødelokaler​

Er dine mødelokaler gearet til den hybride arbejdsplads? Med den stigende trend af fjernarbejde og virtuelle møder er det vigtigt at sikre, at dine mødelokaler er indrettet med henblik på effektiv kommunikation.

På vores event vil vi fokusere på, hvordan du kan indrette dine lokaler med de rette teknologiske løsninger og produkter. Vi vil vise en bred vifte af muligheder, så du kan se og afprøve dem selv i vores demonstrerende lokaler.

Kom og besøg os, og lad os hjælpe dig med at forberede dine mødelokaler til den hybride arbejdsplads. Lad os vise dig, hvordan du kan sikre en effektiv kommunikation med dine medarbejdere, uanset om de er på kontoret eller fjernt.

Kl. 10.40 – 11.00 - Hjemmekontoret

Den hybride virkelighed, hvor medarbejdere både arbejder på kontoret og hjemmefra, stiller krav til både teknologi og indretning af hjemmekontorer. Det er derfor vigtigt at sikre, at dine medarbejdere har det rette udstyr og de rette rammer for at kunne arbejde effektivt og komfortabelt.

På vores event vil vi vise en bred vifte af produkter og teknologiske løsninger til indretning af hjemmekontorer. Du kan se og afprøve dem selv i vores demonstrerende lokaler, og få inspiration til, hvordan du kan sikre dine medarbejdere de bedst mulige rammer for arbejdet hjemmefra.

Kom og besøg os, og lad os hjælpe dig med at forberede dine medarbejdere og deres hjemmekontorer til den hybride arbejdsplads. Vi glæder os til at se dig på eventet og give dig muligheden for at afprøve vores produkter og se de mange muligheder, der ligger i at skabe optimale rammer for hjemmearbejde

Kl. 11.00 – 11.30 - Sandwich hos Atea eller to-go​

Vi takker af for en god formiddag, hvor vi håber I har fået inspiration til både mødelokaler, storrum & hjemmekontoret. Her vil vi byde på en sandwich samt lidt at drikke, som du kan nyde hos os eller tage med på farten.

Det kan du se frem til

Glæd dig til en dag fyldt med spændende oplevelser og indsigt i den hybride virkelighed. Når vi byder dig velkommen indenfor, vil du blive introduceret for verdenen med hybride mødelokaler, avancerede LED skærme og en række devices, der er perfekte til at skabe et professionelt hjemmekontor, mødelokale & storrum.

I løbet af dagen vil vi også præsentere dig for en række holdninger og erfaringer, som vi har samlet gennem årene. Vi vil også give dig muligheden for at opleve og lære om de mange muligheder, der findes inden for den hybride virkelighed.

Som en ekstra bonus vil vi også give dig masser af inspiration til, hvordan I kan skabe en attraktiv, hybrid arbejdsplads, hvor digitale kommunikations- og samarbejdsløsninger fungerer optimalt. Gennem vores præsentationer & demonstrationer vil du få værdifuld viden og forståelse for, hvordan I kan implementere hybride løsninger på jeres arbejdsplads og dermed tage det næste skridt ind i fremtiden.