Dette Atea Live er skræddersyet til de virksomheder og organisationer, der endnu ikke har oplevet den hybride arbejdsplads som en uomtvistelig værditilførsel – hverken i form af styrkede kunderelationer eller mere tilfredse medarbejdere.
Hos Atea er vores erfaring, at de manglende gevinstrealiseringer ofte skyldes, at alle medarbejdere er forskellige. Det skal du tage højde for i din implementeringsstrategi. Ikke mindst på tværs af generationer er der forskel på den måde, vi benytter digitale samarbejdsværktøjer.
På samme måde skal virksomheder i dag både kunne omfavne møder i virtuelle og fysiske miljøer. Begge stiller krav til differentieret kommunikation.
Hvordan du mest effektivt implementerer og aktiverer digitale samarbejdsværktøjer i den hybride hverdag, får du serveret på Atea Live – alt sammen leveret af eksperter, leverandører og virksomheder, der selv har realiseret gevinsten af deres investeringer.
Vi glæder os til at se dig!
På Atea Live behandler vi også den nye rapport ”IT i praksis 2022-2023” fra Rambøll. Rapporten kaster lys over nogle områder, hvor danske virksomheder stadig møder udfordringer i den hybride hverdag.
Ifølge rapporten har distancearbejdet i nogle tilfælde besværliggjort onboarding, professionelle relationer og sammenhængskraften på arbejdspladsen. På dagen gennemgår vi de vigtigste konklusioner fra rapporten.
CIO / CFO / It-chef / HR-chef / Driftschef
Konkrete tiltag, der øger gevinsten ved digitale samarbejdsværktøjer. Indsigt i at arbejde med change management i implementeringen af din investering. Forbedret kommunikation og videndeling over for medarbejdere og kunder.
Hør om hvordan Atea arbejder med organisatorisk implementering af teknologiske løsninger samt konkrete kundecases indenfor Collaboration.
Engagér dine brugere og få mere værdi ud af dine løsninger, Microsoft deler best practice og erfaringer med bruger adoption, specielt med fokus på Teams Meeting Rooms.