Spring til indhold
I vores Produktivitets-pakke har vi samlet de basisværktøjer, der skal til, for at I kan være så produktive som muligt på virksomhedens pc’er

Hvilken værdi tilfører Produktivitets-pakken din virksomhed?

I vores Produktivitets-pakke har vi samlet de basisværktøjer, der skal til, for at I kan være så produktive som muligt på virksomhedens pc’er – i et effektivt og sikkert set-up. Læs mere om hvert produkt her

 

I får en brugerlicens til MS Office-pakken, som nu ligger i skyen, og for at optimere fordelene ved at arbejde i skyen fremfor en lokal fil-server, så har vi inkluderet en cloud-baseret Print Management løsning, så I slipper for at have en lokal print-server. Endelig har vi lagt et antivirus-program i løsningen, så I kan arbejde sikkert.

 

Vælg din pakke

 

Produktivitetspakken

1-100 brugere

101-500 brugere

Office 365 Business Premium*

-

Office 365 E3**

-

Print Management

Antivirus

Samlet pakke-pris (pr. bruger pr. måned)

119,00 kr.

189,00 kr.

 

* Op til 300 brugere. Exchange: 50 GB postkasse. Vært op til 250 mødedeltagere via Skype for Business.

** Ubegrænset antal brugere. Exchange: 100 GB postkasse. Vært op til 10.000 mødedeltagere via Skype for Business. eDiscovery med lokal søgning, arkivering og eksport. Data Loss Prevention til beskyttelse mod datatab.

 

 

Tilvalg

 

Office 365 add ons

Tilvalg 1-100 brugere

Tilvalg 101-500 brugere

SimplySo

Simpelts layout til Office 365 og SharePoint.*

-

39,00 kr.

(pr. bruger pr. måned)

Pickit

Online billedbank integreret direkte i Office 365

1.429,00 kr.

(pr. virksomhed pr. måned**)

4.129,00 kr.

(pr. virksomhed pr. måned**)

Lexicon

Træningsløsning til Office 365 med webinarer, guides, support mm.***

11,15 kr.

(pr. bruger pr. måned)

26,00 kr.

(pr. bruger pr. måned)

 

* Kun til virksomheder over 150 brugere.

** Hhv. Pickit Pro billedbank (op til 200 brugere) og Pickit Business (op til 500 brugere).

*** Passer til hhv. Office Business Premium og Office 365 E3.

 

 

Læs mere om produkterne

 

microsoft business office 365

Office 365

Office 365 er en cloud-baseret abonnementstjeneste, der samler de bedste værktøjer til den moderne arbejdsplads. Med kombinationen af markedsførende apps som Excel, Word, PowerPoint og Outlook samt samarbejds-apps som OneDrive og Microsoft Teams gør Office 365 alle i stand til at skabe og dele ting – hvor som helst og fra hvilken som helst enhed.

Læs alt om Office 365 og fordelene ved at købe det hos Atea

 

 

Printix: SaaS hos Atea

Printix

Cloud Print Management løsning, som gør det muligt for kunderne at flytte deres printinfrastruktur til skyen og fjerne printerservere. It-administratoren kan kontrollere, overvåge og administrere udskrivninger for at få mest muligt ud af virksomhedens indkøbte print-ressourcer.

Besøg Printix her

 

 

TrendMicro

Trend Micro Worry-Free™ Business Security

Trend Micro Worry-Free™ Business Security AV-Test.org gav Trend Micro Worry-Free Business Security den højeste samlede score af alle deltagende leverandører af endpoint-sikkerhed til virksomheder. Worry-Free er ikke blot den software til beskyttelse af virksomheder, der giver de bedste resultater, men er også den mest populære. I de seneste tre år har flere små virksomheder over hele verden lagt indholdssikkerhed i hænderne på Trend Micro end hos nogen anden udbyder. Se mere på TrendMicro.dk

 

 

SimplySo: SaaS hos Atea

SimplySo

SimplySo er en enkel løsning, der giver MS Office 365 og især SharePoint et lettilgængeligt layout, som brugerne kender fra hhv. Stifinder og Facebook. Det genkendelige layout har hjulpet flere af vores kunder til at øge brugen blandt medarbejderne og dermed sikre optimalt udbytte af Office 365.

 

 

Pickit: SaaS hos Atea

Pickit 

Pickit Business Images er en online billedbank, du kan integrere direkte ind i MS Office pakken. Her kan du uploade egne billeder og grafikker med adgang til et gratis billedbibliotek. På den måde sikrer du dig mod, uforvarende, at krænke eventuelle ophavsrettigheder. Da billeder og grafikker er tilgængelige direkte via Office-pakken, er de dels nemmere at finde end en mappe på fællesdrevet, og dels undgår du også, at medarbejderne laver egne mapper på PC’en, som ikke bliver opdateret, når enten virksomhedens egne elementer opdateres, eller når rettighederne udløber til købte billeder.

Besøg Pickit her

 

 

Lexicon

Lexicon

Lexicon er en træningsløsning til Office 365-pakken, som hjælper jeres medarbejdere til hele tiden af være opdaterede på de nye muligheder og funktionaliteter, der automatisk kommer med opdateringerne i Office 365. Lexicon app’en indeholder små webinarer, quick guides, film, support mm, som medarbejderne altid kan benytte, når det passer ind i deres behov og daglige program.

Besøg Lexicon her

 

Tag fat i os

Er du klar til at bestille? Eller har du brug for hjælp til at sammensætte den rette pakkeløsning?