Nyhed05-07-2017

Atea og Plenti indgår samarbejde om erhvervskunder

Atea Flexible Benefits kan nu tilbyde Plenti-abonnementer på særligt favorable vilkår til alle kunder, der har en aftale om fleksible medarbejderordninger gennem Atea. Plenti har siden lanceringen i marts 2016 fået mere end 80.000 mobilkunder – primært privatkunder, og den nye aftale med Atea vil for alvor sætte gang i erhvervsmarkedet.

Hos Atea er der store forventninger til det nye samarbejde

”Vi leverer mange forskellige firma- og bruttolønsordninger til vores erhvervskunder hver eneste dag. Løsningerne spænder fra it-løsninger og abonnementsordninger til en række HR-goder. Vi udvikler hele tiden vores sortiment, og der har været stor efterspørgsel på nye mobilprodukter til erhvervskunder. Plentis produkter matcher rigtig godt vores ønske og har den rette vægt på data og digitalt indhold. Så samarbejdet med Plenti betyder, at vi nu kan levere endnu stærkere bruttolønsordninger målrettet og skræddersyet til hver enkelt kunde,” siger Morten Felding, administrerende direktør i Atea.

”Da vi lancerede Plenti var det med ambitionen om at udfordre telebranchens manglende nytænkning og lyst til innovation, og det fortsætter vi selvfølgelig med at gøre – nu bare på erhvervsmarkedet. Aftalen med Atea betyder, at vi med et slag kan række ud til Ateas mange kunder med et meget attraktivt erhvervsprodukt til en meget attraktiv pris,” siger Peter Mægbæk, medstifter og direktør i Plenti.

Fakta om aftalen

Aftalen mellem Plenti og Atea er en længerevarende aftale, som i første omgang omfatter bruttolønsordninger. Atea forventer allerede efter sommeren at kunne præsentere Plentis abonnementer for kunder som en del af bruttolønsordningerne fra Flexible Benefits.