Laddar meny
LicensCreated with Sketch.

Fejlmelding af produkter

For dig som vil fejlmelde produkter og it-udstyr, eller se status på indleverede sager på vores fejlmeldingsportal.

Atea har udviklet en portal, der er nem, intuitiv og let tilgængelig, og som altid kan give dig et opdateret overblik over status på såvel igangværende som tidligere sager.

Gå til fejlmeldingsportal

På portalen findes en omfattende FAQ side, hvor du vil kunne finde svar på langt de fleste spørgsmål om fejlmelding af produkter.

Du kan også få et hurtigt overblik ved at se disse film

Atea Service Center håndterer servicesager på it-udstyr for vores kunder i hele landet. Vi leverer alt fra traditionel afhjælpning af hardwarefejl på servere, pc- og printerudstyr til levering af supportydelser på komplekse systemer.

Personligt log-in

På fejlmeldingsportalen kan du oprette en personlig profil, som bl.a. giver dig mulighed for:

  • At følge status på din fejlmelding

  • At opdatere ”Min Side” med even­tuelle kontraktoplysninger

  • At oprette flere lokationsadresser for din virksomhed

  • At fejlmelde flere enheder på en gang, når det enten er samme reparationstype eller fra samme lokationsadresse

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer