Laddar meny

1st Level Supporter til vores 24/7 support

Ballerup

Til vores kontor i Ballerup søger vi en supporter, der har lyst til at varetage support af vores Netværks-, Video- og Collaboration kunder 24/7/365. Du skal have lyst og evner til at give vores kunder en sublim teknisk og administrativ service.

 

Få succes som Supporter hos Nordens største leverandør af it-infrastruktur

Omdrejningspunktet for din arbejdsdag er vores kunders oplevelse af en sublim service og kvalitet.

 

Du skal kunne håndtere mange opgaver samtidigt – også opgaver med en relativ kort deadline. Derudover skal du kunne se dig selv i et team, der drives af lysten til at lykkes.

 

Vi er et professionelt team, som hele tiden søger at vide mere. Derfor er videndeling og dokumentation af de løsninger vi løbende finder, en vigtig del af vores arbejdsprocesser.

 

De primære opgaver

  • Remote fejlfinding på Collaboration & Video løsninger, inkl. Contact Center og omstillingsapplikationer
  • Kundekontakt via telefon/mail
  • Vedligeholdelse af dokumentation
  • Øvrige administrative opgaver, herunder bl.a. opfølgning på igangsatte opgaver
  • Drift af kundesystemer
  • Registrering af opgaver, der kommer ind pr. telefon/mail - herunder Changes og Incidents

 

Når du starter, vil du gennemgå et oplæringsforløb. Her sikrer vi, at du bliver klar til selvstændigt at varetage opgaver for vores kunder, og får kendskab til vores processer og rutiner. Efterfølgende vil du selvstændigt skulle varetage support af vores kunder. Vi supporterer vores kunder 24/7/365, og vi arbejder derfor efter en vagtplan.

 

Om dig:

Du har kendskab til Collaboration og Videoløsninger fra store globale producenter som fx Cisco. Du har erfaring med supportopgaver på telefoniløsninger og et basiskendskab til netværk. Vi arbejder meget med Cisco, men ønsker også at høre fra dig, hvis du har kendskab til f.eks. ScienceLogic, Farlon, Trio, Mitel og Zylinc.

 

Vi forventer, at du:

  • Kan arbejde med standarder og retningslinjer
  • Kan analysere udfordringer med kunden i telefonen, vurdere konsekvensen af en løsning og møde kundens forventninger
  • Kan arbejde med flere opgaver på én gang - i flere systemer
  • Kan tænke ud af boksen og tage beslutninger i pressede situationer
  • Kan løse opgaver på egen hånd og trives med, at du har et stort ansvar
  • Vil bidrage med idéer og tiltag, der kan forbedre din og dine kollegaers arbejdsdag
  • Som minimum behersker dansk og engelsk på teknisk niveau

 

En del af it-branchens bedste?

Fokus på medarbejdertrivsel og udvikling af en sund og stærk kultur har givet os en topplacering blandt Danmarks bedste it-arbejdspladser. Axcess skal være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kollegaer – vi kalder det The Place To Be. Som en del af Atea er vi Nordens største it-leverandør, og vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og masser af albuerum. Derfor skal du have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét.

 

Vi håber, du vil være med?

 

Ansættelsestidspunkt 

Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

 

Ansættelsessted

Ballerup.

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jeanette Dissing på telefon 3078 0711 fra d. 18. april 2017.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 1. maj 2017. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Axcess A/S
Vi er et it-kompetencehus med ca. 270 medarbejdere på kontorer i Ballerup og Aarhus. Over 150 af vores medarbejdere er konsulenter. De står klar til at hjælpe din organisation, hvad enten det handler om Network, Security, Datacenter, Collaboration eller Services & Operations. Vi er Danmarks største Cisco-partner, og vi har mange års erfaring med at rådgive, designe, implementere og servicere danske organisationers netværk og infrastruktur.

I december 2014 blev Axcess A/S købt af Danmarks største leverandør af it-infrastruktur, Atea. To plus to giver mere end fire - det er mantraet i det nye samarbejde. Vores 70 nye kolleger fra Atea vil fremover give dig adgang til endnu flere kompetencer og en serviceorganisation, der dækker i hele Norden. Sammen med Atea bygger vi Danmark med it.

 

Søg job
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer