Lenovo Premier Support

Lenovo Premier Support

Med Lenovo Premier Support hos Atea får både dine it-medarbejdere og slutbrugere VIP-behandling.

Vi har forståelse for, at it-afdelingen skal øge effektiviteten, gøre tingene mere enkle og sikre, at brugerne ikke afbrydes af tekniske problemer. Vi ved, at dine slutbrugere forventer hurtig og problemfri support. Det kan I få med Lenovo Premier Support og Premier Support Plus.

Få en direkte linje til vores mest erfarne Atea teknikere, der først lytter og derefter leverer den mest avancerede fejlfinding. Her er supporten ikke scriptbaseret. Og de måles på, om de får løst problemerne i første forsøg, så de gør sig umage for at finde hurtige og korrekte løsninger.

Du har også adgang til en teknisk account manager, som vil være din primære kontakt under hele sagen. Du får den ensartethed, ansvarlighed og synlighed, du fortjener. Og takket være reparationsservice næste arbejdsdag og prioriteret adgang til reservedele, vil din system nedetid og afbrydelser i produktiviteten blive holdt på et absolut minimum. Det er den førsteklasses forskel, du får med Premier Support fra Lenovo. 

Hvis du ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte os.




1.179,-

38,21/måned

2.635,-

85,-/måned

1.869,-

61,-/måned

2.009,-

65,-/måned

13.399,-

421,-/måned

8.179,-

257,-/måned

10.479,-

329,-/måned

12.979,-

408,-/måned