Teknisk service 24/7

 

ATS

Landsdækkende service – altid lige i nærheden.

Atea er Danmarks største leverandør af teknisk it-service. En position der er opnået gennem levering af service- og supportydelser til en lang række kunder i mere end 30 år. Vi har mere end 400 konsulenter, der arbejder over hele landet med levering af alle typer service- og supportydelser, fra traditionel afhjælpning af hardwarefejl på servere, pc’er og printerudstyr til levering af supportydelser på komplekse systemer.

Atea tilbyder teknisk service 24/7, 365 dage om året, med reaktionstider helt ned til 2 timer. Vi tilbyder ­adskillige enkeltstående service- og supportydelser og et antal ­pakkeløsninger, der gør det nemt og overskueligt for dig at sikre en stabil it-drift. Desuden tilbyder vi ad-hoc services som fx afhjælpning ved spidsbelastninger, levering af særlige kompetencer, assistance ved flytteprojekter eller opgraderings- og ændringsopgaver samt ferieafløsning.

Kvaliteten af teknisk it-service afhænger i høj grad af den enkelte medarbejders kompetence og uddannelse. Derfor uddanner vi kontinuerligt vores medarbejdere, og sørger for at Atea er opdateret med relevante certificeringer fra de respektive producenter.

It-administration

It administration - forside

Læs mere

It-drift

It drift - forside

Læs mere

It-installation

It installation - forside

Læs mere

It-service

It service - forside

Læs mere